News Update :
Home » » H1N1: Institut pengajian di Melaka

H1N1: Institut pengajian di Melaka

Penulis : Datu pitung on Jul 23, 2009 | 4:24 AM

penularan wabak H1N1 ini semakin membimbang kan rakyat malaysia terutama di institut pengajian tinggi..hari ini berita harian mencatat beberapa kes terbaru melibatkan empat lagi institut di melaka di arah kan di tutup serta merta mulai hari inin..saya sempat memetik laporan dari berita harian seperti berikut:

PUTRAJAYA: Kementerian Kesihatan mengarahkan empat lagi institusi pengajian di Melaka ditutup selama seminggu mulai hari ini berikutan pengesanan 13 kes kluster H1N1.

Menteri Kesihatan, Datuk Seri Liow Tiong Lai, berkata institusi berkenaan ialah Maktab Perguruan Durian Daun yang mencatatkan lima kes; Kolej Yayasan Mara (empat); Kolej Profesional Mara (tiga) dan Nilam Nursing School Bachang (satu).
Share this article :

+ comments + 2 comments

July 24, 2009 at 1:39 AM

Salm datu..

Lama tak menulis..Sibuk kah?Saya suka tulisan datu tentang pengalaman masa kemalangan tu..kata orang malang tak berbau

July 24, 2009 at 4:14 AM

wslm saudara ku depu depu

Dalam kebelakangan ni saya agak sibuk sedikit memandangkan pendaftaran kursus saya tengah dalam proses lagi..penulisan saya coming soon..nanti kan ja..

Post a Comment
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. DATU PITUNG . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger