News Update :
Home » » TEOH BENG HOCK : banyak spekulasi

TEOH BENG HOCK : banyak spekulasi

Penulis : Datu pitung on Aug 6, 2009 | 4:51 AM

teoh beng hock bersama tunangnya


banyak spekulasi piahk tertentu tentang kematian teoh beng hock, selaku exco politik selangor itu. di harap dalam penyiasatan polis dan pihak tertentu yang masih berlansung ini di harap tiada kecurangan bukti yang berlaku. dan di harap juga semua saksi memberi keterangan yang betul supaya siasatan dapat di jalankan dengan lancar.

dalam akhbar cina tempatan, banyak spekulasi tentang kematian ini, antaranya mangsa di bunuh dan bukan membunuh diri, kenyataan ini di sokong dengan alasan teoh pada bulan depan akan melansungkan perkhawinan dengan tunang nya, dan sebelum kematian mangsa, beliau pun sudah menempah sebuah restoran berdekatan untuk mengadakan majlis perkhawinannya itu. adakah dia sanggup membunuh diri dengan adanya persiapan perkhawinan yang di lakukan oleh beliau?

dalam akhbar lain menyatakan teoh beng ini di tolak dari bangunan tingkat lima. alasan yang sama kerana teoh tidak akan membunuh diri kerna tarikh perkhawinan nya sudah di tetapkan..tunang teoh pun memberi kenyataan yang sama iaitu tunangnya(teoh beng hock) tidak akan membunuh diri atas sebab di siasat oleh SPRM dengan alasan kerna perkhawinan mereka sudah di tetapkan.

jika mengunakan logik akal juga, teoh beng hock TIDAK akan membunuh diri, sebaliknya berkemungkinan mangsa di bunuh. jika di katakan mangsa TERjatuh dari bangunan, ada kemungkinanya juga. menurut laporan dari salah satu saksi yang di panggil untuk memberi keterangan (Zaraiha Awang) memberi tahu makhamah semasa kematian teoh ini. mangsa tidak berada dalam kawalan alkohol mahupun dadah. jika mangsa terjatuh berkemungkinan mangsa dalam pengaruh alkohol ataupun dadah tapi sampel dan hasil siasatan mendapati mangsa tidak mengambil dadah dan alkohol semasa kematiannya.

di harap kes ini dapat di selesaikan dengan telus, dan jika ada pihak yang mempunyai maklumat sila kemukakan kerna kematian ini menimbulkan banyak rasa ketidakpuashati pelbagai pihak terutama masyarakat cina.


Share this article :
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. DATU PITUNG . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger