News Update :
Home » » "UMNO Naik Gila"

"UMNO Naik Gila"

Penulis : Datu pitung on Aug 11, 2009 | 7:55 AM


Mursyidul am pas dato nik aziz nik mat menyifatkan UMNO 'sudah naik gila' hingga ke tahap kisah 'laila majnun' serentak itu dato nik aziz nik mat yang juga menteri besar kelantan menafikan bahwa beliau ada menyebut mengenai soal perpaduan UMNO-PAS.

dalam pada itu dato nik aziz juga mencabar media massa pro UMNO untuk menunjukkan bukti dengan rakaman video atau pun audio yang beliau menyebut soal perpaduan dan menghulurkan salam perpaduan UMNO-PAS, kata beliau ketika di temu bual oleh media pas.

dalam pada itu juga nik aziz menyifatkan ''UMNO gilakan PAS'' bagaimana pun beliau memang bercakap mengenai kerjasama antara kerajaan pusat dan kerajaan negeri seperti semangat 'fideralisme' bukan mengenai parti sebaliknya yang bercakap tentang parti adalah dato mustapha mohamed. jelas beliau.

di sini rakyat kelantan melihat bertapa nya UMNO nak kan PAS untuk bekerjasama dalam berpolitik, mungkin kerana UMNO telah melihat kecondongan rakyat terhadap UMNO dan kerajaan BARISAN NASIONAL. mungkin itu salah satu sebab untuk UMNO gila kan PAS.



(di tulis oleh Datu Pitung bedasarkan sumber yang boleh di percayai)
Share this article :

+ comments + 4 comments

August 11, 2009 at 5:53 PM

salam...

UMNO ni ibarat Gila Talak....Tak reti-reti lagi...nak kaut untung kat PAS...taik punya parti...

August 11, 2009 at 6:57 PM

slam sdr datu..

laila majnun sama juga dgn romeo juliet...

August 11, 2009 at 9:05 PM

salam kapous

terimah kasih kerna berkunjung..politik mmg mcm tu kejap ini, kejap itu.

August 11, 2009 at 9:07 PM

salam sdri kelapa mawar

laila majnun dgn romeo juliet mmg sma..

Post a Comment
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. DATU PITUNG . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger