News Update :
Home » » DIMANA PERANAN MDKB?

DIMANA PERANAN MDKB?

Penulis : Datu pitung on Jan 29, 2010 | 12:24 AM


minggu lalu saya telah bercadang untuk balik ke kampung kelahiran saya, bila saya sampai ke pekan KB pada jam4.45 ptg, saya di kejutkan dengan sampah yang di hurai oleh anjing anjing liar, namun kehampaan saya tidak terhenti di situ, beberapa ketika bila menaiki pick up untuk pulang, beberap ekor lembu melintas di hadapan pasar besar, ini menimbulkan persoalan sejenak kepada saya, adakah MDKB cuti atau pun tidak mengetahui hal yang kecil tapi boleh menjejas kan nama pekan ini?

esok nya saya turun sekali lagi bagi meninjau sampah yang teburai lambak di sekitar tong yang di sediakan, seperti biasa sampah seperti yang sedia saya sampai di pekan sebelumnya di biarkan begitu sahaja, hanya anjing yang menjadi penghuni setia nya. di harap MDKB memandang serious hal sedemikian keran ini menejejas kan pentadbiran MDKB am nya dan khusus nya pekan KB yang juga di kenali sebagai pekan KOBOI.
Share this article :
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. DATU PITUNG . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger