News Update :
Home » » Akhil Hayy : Imej Ust Rock Tercalar:

Akhil Hayy : Imej Ust Rock Tercalar:

Penulis : Datu pitung on Aug 13, 2009 | 5:15 AM


Akhil Hayy Dan waheeda

kemunculan isteri penyanyi dan penceramah bebas itu di media tempoh hari telah memberi sedikit jawapan kepada peminat penyanyi popular itu yang di gosipkan dengan waheeda..maizawati (isteri) mendengar gosip antara suaminya itu sudah dua tahun lama nya tapi tanpa pengakuan dari suaminya (akhill hayy) itu, maizawati tidak percaya, malahan cerita itu dianggap tidak benar belaka.

"Walaupun pelbagai cerita saya dengar, selagi tiada pengakuan daripada suami, saya anggap perkara itu tidak serius. Namun, lama-kelamaan ia menjadi semakin parah apatah lagi dengan cerita mereka sudah berkahwin. Saya hanya perhatikan dari jauh dan tidak menyimpan syak hingga suami memohon keizinan untuk mengahwini penyanyi berkenaan. Saya sudah memberikan lampu hijau untuk suami memperisterikan wanita itu dan keputusan sudah dibuat pada Februari lalu. Namun, sehingga kini masih tidak ada jawapan kerana selepas kami berbincang mengenai perkara itu, suami saya tidak memberi kata putus, sebaliknya mengatakan untuk berbincang dengan penyanyi berkenaan."

maizawati juga mendakwah tidak akan berjumpa dengan waheedah kerna takut makin memburukan lagi keadaan.

waheeda (kiri) maizawati (kanan)


"Buat apa saya nak bersemuka dengan dia? Kalau nak berbincang, sepatutnya dia datang berjumpa saya sejak pertama kali gosip mereka disiarkan dan meminta maaf serta jelaskan perkara sebenar kerana dia dikaitkan dengan suami orang. Mengapa baru sekarang dia katakan macam-macam seolah-olah saya yang timbulkan masalah."

semoga masalah ini dapat di selesaikan dengan baik..
Share this article :
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. DATU PITUNG . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger